52 768 již registrovaných firem

Časté dotazy

Jak vložit poptávku ZDARMA?

Novou poptávku ZDARMA zadáte jednoduše pomocí poptávkového formuláře. Po vyplnění a odeslání poptávky Vám najdeme vhodného dodavatele. Takto jednoduše ušetříte desítky procent z ceny poptávky a také Váš čas.

Proč ukončit poptávku?

Poté co vyberete ze zaslaných nabídek dodavatele, doporučujeme ukončit poptávku (kliknutím na link, který vám přijde v potvrzovacím mailu po zadání poptávky). Poptávka bude označena jako ukončená a dodavatelé vám nebudou zasílat další nabídky. Také dostanete za každou ukončenou poptávku jeden bod, který můžete později využít v našem systému odměn. 

Jak se stanu dodavatelem?

Pro zasílání poptávek přímo na váš email, stačí vyplnit jednoduchý registrační formulář. Po kontrole zadaných údajů ze strany TrhuPoptávek.cz, vám začnou chodit poptávky na váš email.

Jak získám zapomenuté heslo?

Pokud jste zapomněli heslo k vašemu účtu, můžete si heslo nechat vygenerovat. Po zadání IČO firmy nebo registračního emailu (email zadaný při registraci), vám přijde na registrační email nové heslo. Pokud neznáte IČO firmy ani registrační email kontaktujte nás.

Na koho se můžu obrátit s problémem?

Pokud potřebujete poradit, narazili jste na problém nebo vám není jasné fungování portálu, kontaktujte nás kontaktním formulářem nebo přímo na naše kontakty. Jsme připraveni Vám pomoci!

Jaký je ceník služeb?

Vložení poptávky a registrace firmy je zcela ZDARMA. Kontakty na poptávající jsou placená služba viz. náš ceník. 

Jak získám kontakty na poptávajícího?

Kontakty na poptávající získá pouze registrovaný dodavatel se zaplaceným tarifem "Kontakty na poptávající". Při registraci firmy vybere tarif  "Kontakty na poptávající" na odpovídající časové období (6, 12, 24, 36 měsíců). Pokud jste již registrovaný dodavatel, po přihlášení na stránce "Přehled tarifů" si můžete tarif objednat.

Platím provizi z uskutečněných obchodů?

NE. Žádné provize ani další poplatky za poptávky neplatíte. Za naše služby platíte jen paušální poplatek za zvolené období (6, 12, 24 nebo 36 měsíců). Pro informaci o placené službě viz. ceník.

Jak celý systém funguje?

Celý systém funguje na jednoduchém principu poptávky a nabídek. Poptávající zdarma vloží poptávku zboží nebo služeb z různých oborů a z celé ČR. Poptávku pracovníci TrhuPoptávek.cz zkontrolují a případně doplní. Následně poptávku rozešleme potencionálním dodavatelům. Pro detailnější informace o fungování portálu navštivte stránku Jak to funguje.

Jak nejlépe nastavit zasílání poptávek?

Nastavení zasílání poptávek provedete po přihlášení do vašeho profilu na stránce "Nastavení zasílání poptávek". V nastavení můžete nastavit obory, kraje, okresy a cenové limity zasílaných poptávek. Čím přesněji nastavíte tyto parametry, tím relevantnější poptávky vám budou zasílány. Pokud potřebujete pomoct s nastavením neváhejte nás kontaktovat.

Jak zruším příjem poptávek na email?

Zrušit zasílání poptávek, můžete po přihlášení v "Nastavení zaslání poptávek", kdy odeberete všechny vámi zvolené kategorie. Případně nás můžete kontaktovat.

Můžu změnit firemní údaje?

Změnit firemní údaje můžete po přihlášení na stránce Firemní údaje.